Åtta veckor!!

Idag är våran guldklimp åtta veckor, helt otroligt att det redan gått åtta veckor sedan vi höll våran prins i famnen för första gången. Nu är han en liten grabb som tittar på allt och alla med sina vackra ögon, han jobbar med sin rygg och nacke som blir allt starkare. När han ligger på min eller Tomas mage drar han upp huvudet för att kunna titta på oss.

De underbaraste
Mina älsklingar!!

Imorgon är det dax att börja jobba igen, var tredje lördag så det är ju inte överdrivet mycket ;-) Ska bli skoj att jobba lite och träffa lite folk, men såklart lite jobbigt att vara ifrån älsklingarna mina.

Kommentarer
Postat av: Helena

OJ! Har du börjat jobba redan?! Det var värst. Hur länge jobbar du och var?
Jag har precis börjat på lite lördagar jag med, jobbat tre gånger. Men det är bara 4½ timme så det känns som en lagom start. Jag jobbar varannan.
Hoppas det gick bra! Skönt med lite extra klirr i kassan. Kram

Postat av: Ida-Marie

Jobbar i kassan på beijer byggmaterial, är vartredje lördag 4 timmar så det är lite och lagomt. Mycket skönt att få lite extra pengar ;-) gör ju att man inte behöver ta ut lika många dagar av fk.

2007-02-26 @ 12:24:20
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback