Första träffen

Idag har vi (Jag och Ebbe) varit uppe på BB och hälsat på Sanna och hennes sessa som ännu inte fått något namn. Hon var sååå underbart söt, go och liten, Ebbe blev helt plötsligt en jätte ;-) Skoj när de kan börja leka med varandra, hoppas bara de kommer överrens.. :-)


Här även varit på mitt jobb och hälsat på idag, barnen satt i en ring runt Ebbe och klappade på honom i över en timme. I personalrummet gick han ett var runt och fick sitta/ligga i allas famna :-) Skoj att träffa alla barn och vuxna man längtar ju faktiskt lite efter dem, tur de finns där ås man kan hälsa på lite då och då. Känns dock lite trist att jag inte har något jobb där sedan är jag varit hemma klart med Ebbe men det blir nog bra på det ställe jag hamnar på då också... hoppas jag...

Stor shoppade igår när jag var på stan de hade slutrea på Zara så jag köpte kläder till både Ebbe och till Sannas sessa, sedan hamnade jag på Polarn och pyret.. oj... ;-) inte bra för mitt bankkonto... Var även och åt lunch med Johanna och Helena, blir skoj när vi om någon månad sitter där med alla bebisar och barnvagnar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jasså, det blev en tur till Polarn också :-)
Ebbe ser faktiskt ganska stor ut bredvid henne! :-) Det gör han ju inte när man bara ser honom.

2007-02-04 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback