Magsjuka

Vi skulle gå på stan med min farmor idag men hon hade fått magsjuka, magsjuka är hemskt att må illa är bland det värsta jag vet! När jag tänker tillbaka på hur jag mådde ibörjan när jag väntade Ebbe  ja eller typ halva tiden av graviditeten tänker jag att nä det blir inga fler barn för mig! men så tittar jag på en min älskling och tänker att det helt klart var värt det så det blir nog till att försöka skaffa ett syskon om några år.

Nu väntar vi istället på att moster ska komma och vara med oss ett tag innan hon börjar jobba.

Shopping sugen!! fanns massor med snygga vårnyheter på stan är ju synd inte pengarna räcker... Skulle behöva några nya jeans och något fint att ha på dopet. Just ja, jag måste fixa dop inbjudan nu.

Kommentarer
Postat av: Helena

Stackars farmor... =( Embla börjat ju precis bättre på sig efter vinterkräksjukan och min mormor insjuknade i skiten i helgen. Hoppas verkligen ni slipper! Jag är så lycklig att jag ändå klarade mig. Det är ju hemskt smittsamt. Tänk på att man smittar upp till tre dagar efter man blivit frisk.

Postat av: Johanna

Hoppas ni inte blir sjuka också!

2007-02-15 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback