*haha* våran vecka

Här var mina planer för veckan:

Måndag - Fixa klart dopinbjudan och skicka dem
Tisdag - Fika med Sanna och Eira. Shoppa en jacka till Ebbe på HM ;-)
Onsdag - BVC, promis och baka om jag hinner
Torsdag - Ev åka till Gävle
Fredag - Promis runt Sidsjön. Fixa till Tomas skötväska.. ja jag vet jag skulle gjort det förra veckan ;-)

och så här blev det:

Måndag - Skickade faktiskt iväg dopinbjudan *duktig*. Mamma och pappa här på middag.
Tisadg - Fika med Sanna och Eira på kyrkanshus och shoppade en jacka till Ebbe. Tjejkväll.
Onsdag - BVC, lunch med Sussie och Freja här hemma
Torsdag - Lunch med Sussie, Freja, Nina och Axel på Charm. Barnvagnsbio - "Se upp för dårarna"
Fredag - Promis till farmor med syster. Shopping på stan. Nina och Anita här och hälsade på Ebbe och oss lite ;-)

Blev ju nästan som tänkt, förutom att jag inte denna vecka heller fixat skötväskan, amningskudden eller bakat till dopet. Är konstigt att de alltid är de lite halvtråkiga grejerna som jag inte hinner med, hur kan det komma sig? Gävle blev inte av för att Ebbe varit förkyld, vilket gjorde att jag inte ville åka iväg och riskera att han blev sjukare under resan. Vore svårt att förlåta sig själv om man ksulle åka och han skulle bli ännu sämre..

På torsdagen var vi ju på babybio, var skoj att sitta i en salong med ett gäng skrikande, pratiga, skrattande och sovande bebisar. Ebbe var vaken hela filmen och satt och tittade på mig, så fort jag försökte titta på filmen skrek han till för hallå morsan jag vill ju ha ALL uppmärksamhet ;-)




Nä Ebbe behövde inte ligga på golvet hela filmen, han fick sitta i mitt knä ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback