26 dagar kvar till JULAFTON!

och alltså 17 dagar kvar till Anna-Mia kommer hem *LÄNGTAR*

Planen inför julafton ser ut som följer:

23/12
- Julfixar hemma hos mamma och pappa med julgranen, julskinkan, julklapparna på dagen.
- Sover ute i Sörfors
24/12
- Vaknar och har en mysig julaftonsmorgon med farmor, farfar och faster (Ebbes alltså).
- Åker kring 14 tiden hem till mamma och pappa för att äta middag och ha mys med min farmor, farbror, morbror, kusin, syster, mamma, pappa, Tomas och Ebbe.
25/12
- Åker och hälsar på Tomas farmor

Jag vill ge Ebbe minnet av julen som en familjehögtid, där man träffas, har det mysigt, utan stress och krav.


Kommentarer
Postat av: Faster

Aaah ska ni sova ute i sorfors? .) Vad mysigt!! Pax att sova med Ebbe!

2007-11-30 @ 16:25:54
Postat av: Ps

Det var for lange sen jag fick se Ebbe har nu tycker jag! Du maste ju tanka pa mig som inte sett honom pa nastan en manad nu!! .(

2007-11-30 @ 16:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback