Förkyld men lycklig

Tänk att jag har turen att ha världens underbaraste killar, två stycken till och med! Fick LÅNG sovmorgon då jag är väldigt förkyld och trött i hela kroppen efter en tung med rolig helg.. (återkommer till helgen snart) T och Ebbe åkte på babysim och jag fick sova på min sköna kunde ända till klockan 11 har inte sovit så länge på många många månader. Måndagar brukar annars vara min dag att kliva upp med Ebbe så att Tomas får lite sovmorgon. Hade gått bra på simmet, de hade fotat undervattens foton, ska bli spännande att se nästa vecka hur de blev.

Annat som hänt idag är att vi STÄDAT som tok för att få fint inför visningen av lägenheten som vi hade 15.00 idag. Visningen gick bra hon ska höra av sig inom någon dag, hon var mycket intresserad med skulle titta på en till lägenhet ikväll nu håller ni alla tummen hårt för att det är våran lägenhet hon gillar mest och köper!

Tomas är och handlar, Ebbe sover och jag ska fixa lite inför middagen, blir fiskgratäng mmm gott.

image387

Helgen
Fredag - Moneybrother på stadshuset, de var sååå OTROLIGT bra. LÄngtar till nästa gång jag får chans att se dem! Innan konserten var vi på bite line och åt med Fredrik, Anna-Carin, Fredrik och Emma, gott och trevligt. Höll på att bli utan bord men som tur var så fixade det sig.

Lördag - Shopping med mamma ute i birsta, jag köpte en kjol och två bodies åt E. Efter birsta hem och fixade mig iordning för fest hos Kajsa (eller hennes kompis lägenhet). Vi var ett gäng tjejer som jag läste lärarutbildninegn tillsammans med.. eller någon kurs i alla fall som drack och pratade.. och vad ni en hör så var jag helt nykter!

    

Söndag - Sov (i soffan), promis till mamma och pappa på lunch/fika. Middag med Jessica och Henrik, god pizza från Jop´s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att hon väljer er lgh!

2007-11-27 @ 07:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback