PAPPA!!!

Vi firade våra pappor igår, hade mina föräldrar och Tomas föräldrar här på middag. Taco och tårta bjöds det på, ja eller det var Anita som hade handlat :-) Mysigt i vilket fall, blir nog sista middagen med våra föräldrar här i lägenheten, nästa gång blir det i huset, tills dess blir det middagar hemma hos dem istället ;-)

Ebbe firade sin pappa med att slänga sig på hans huvud och sedan ge honom en present ;-) efter det var han vaken! Jag och Ebbe hade skickat in fars dags hälsningar till våra pappor i ST så vi fick se till att T läste genom alla och sedan ringa till min pappa och titta upp så han gjort samma sak.

Nu ska jag sätta lite fart vi ska in på stan en sväng, samt åka till coop och fyndlagret. Ha en mysig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback