Bebis till liten pojke

Våran bebis börjar bli en liten pojke! Han har börjat undersöka allt, pillar och känner på allt. Igår satt han sin sin lekhörna och körde med en bil runt runt. Sitter och titta på honom och funderar vart tiden tar vägen... den går ju tok fort. oj nu försöker han sno vindruvor från bordet.

Vet inte om jag skrivit att Ebbe tagit sina första steg?! Förra tisdagen gick han ett steg själv hemma hos mamma och pappa. Igår tog han två steg här hemma. Han står själv utan stöd allt längre stunder *hjälp* snart springer han, hur ska jag hinna efter.

Nu har jag bakat klart en kaka jag ska ha med på sista bvc-träffen som är idag, ska ta och koka kaffe och ge E gröt sedan är det dax att gå.

BVC och kyrkis har vi inplanerat för dagen.

image350

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, vilken duktig kille!

2007-10-23 @ 10:16:27
Postat av: Carro barro & Malva palva

Vilka föräldrar du har Ebbe..du kan inte ha det lätt! Nerstoppad i ica-kasse..ojoj :) Håller tummarna att du lär dig springa snart så du kan fly fältet ;) Vad spännande med huset nu då..lite för spännande nästan.. håller en tumme där också!

2007-10-23 @ 11:44:44
Postat av: annamia

ahh mosters duktigaste!! saknar dig ebben. Nar jag kommer hem ska vi springa ikapp! pussar o kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback