Äntligen fredag

Veckan har varit lång! Haft en tuff vecka fast mysig eftersom jag fått varit med min prins. Min prins blir dock snabbare och snabbare för varje dag och gillar att dra ner allt som han når. Att vara på sin vakt hela tiden tar på krafterna lär somna ovaggad ikväll när jag äntligen får slappna av lite för det är fredag och T är ledig i flera dagar.

Sovit som vanligt = inte så bra, många mat stunder och med en heldel sprakr och slag från små fötterna och små händerna.

Ja men det är ju fredag och vi ska gå till Sanna och Eira och få lite fika :-)

image308
Busunge!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Han är så otroligt gullig, alltid så glad på alla bilder :) Men vänta bara tills han börjar gå, då får du verkligen springa :) haha Kram

2007-09-21 @ 09:31:43
Postat av: Ida-Marie

Matilda - *suck* hoppas det dröjer innan han går.. Är rädd att det inte är allt för långt bort..

Postat av: Matilda

Hihi :) Sebbis är inne i en klätter fas just nu tror jag. Han klättar på precis allting...

2007-09-24 @ 13:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback