Gillar sång och musik

Vårt andra besök på kyrkis, Ebbe gillar verkligen att vara bland alla barn där och få sjunga när Eva spelar och sjunger fint. Vi har även idag varit på en presentation om expressomaskiner, låter verkligen bra och man kan tjäna en heldel pengar om man får iväg några men jag tror inte jag är rätt person för det första är jag för lat ;-) (tala inte om det för någon) sedan är jag inte en säljare är nog för ärlig skulle dirket tala om ifall det var någon som var dåligt med den.. Nä jag är nog bättre på att vara en buzzador och dela ut och göra reklam och rapportera kommentarer för att förbättra produkter :-) Har nu delat ut massor med halstabletter och är i gång med gröt ocg fruktmos till Ebbe och hans kompisar.

Dax för mat


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! Och jag kollar in din blogg =) Vad stor han har blivit sedan jag träffade er på Zara! Och supergullig såklart!
Visst skulle du med på Ladiesnight? Tyckte Jessika sa det... Jag längtar redan =) Sköt om er. Kram!

2007-09-11 @ 18:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback