Knäppa föräldrar?

Ja vad ska man säga om dagens babysim?! Ebbe rörde inte en min på 20 minuter, han såg ut som han tyckte vi var hel knäppa som satt nere honom i massa vatten med massa barn han aldrig träffat förut. Han skrek inte utan vara bara tyst och lugn med en min som såg mycket frågande ut, detta är inte ett tillstånd vi är vana att se våran prins i ;-) Hoppas på att det känns bättre för honom nästa gång och tycker det är skoj. När T och Ebbe kom in i duchen på badhuset hade han plötsligt blivit super glad igen och låtit så de andra killarna där inne inte kunde pratat med varandra, mammas duktiga pojke ;-) Efteråt har han sovit mycket alla nya intryck var tydligen jobbiga.

image280


image281

Nu ikväll somnade han när jag gick runt med honom i min famn samtidigt som jag pratade i telefon, han kom krypande till mig och vill eupp tog upp honom då lutade han sitt huvud mot min axel och somnade, mys!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mysigt! Babysim är bland det mysigaste som man kan göra tillsammans! Vi är inne på sista kursen nu, helt klart värt alla pengar! Kram

2007-09-03 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback