Mysigt på kyrkis

Mys igår på kyrkis, barnen lekte med alla fina leksaker som fanns där, vi mammor pratade, blev bjudan på fika och sedan vara det sång. Tjejen som håller i det är otroligt duktig och kan fånga alla barnens intresse, har träffat henne via jobbet förut och även med sexåringarna jag jobbade med var hon otrolig duktig och fångade alla barn. Skoj! Blir alla tisdagar framöver vi tar en tur upp till kyrkan både skoj för mig och Ebbe :-)

    


image286

Körde mitt första friskis pass på 1 1/2 år igår och jag har faktiskt ingen träningsvärk.... ännu.... var otroligt skönt att få komma iväg ensam och bara tänka på ja ingenting medan jag tränade. Hoppas med att hinna med minst ett pass i veckan nu framöver.. helst tre..

Kommentarer
Postat av: Sanna Jansson

hej, vore kul att jympa ihop nån gång ! Hälsa Ebbe att det var duktigt av honom att lära Eira att krypa :) Nu har vi full rulle...

2007-09-05 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback