Orosmamma

     

Det bor en orosmamma i mig, jag blir så stressad över att han inte går upp i vikt som han ska och att han nu varit knepig i magen i två veckor gör ju inte saken bättre.. På en månad har han gått upp 40 gram och växt 0,5 cm är ingen stor kille jag har men han är väldigt aktiv så det kanske inte är så konstigt att han inte går upp i vikt tänker jag.. men idag så säger våran sköterska på BVC att det kan beror på att han är laktos eller gluten allergiker. jag blir super oroligt och går med gråten i halsen en SNABB promis in till stan.. kändes lite bättre efter det då jag fått gå av mig lite och tänka lite. Är ju toppen om vi får reda på det så här tidigt om han är allergisk mot något. Träffade läkare på eftermiddagen idag och hon fixade en remiss till barnkliniken uppe på sjukhuset.

image297
Bus imorse innan vi tog oss iväg till BVC

Att träffa min favvo Eira, Sanna och Mikaela gjorde att allt kändes mycket bättre, vad Ebbe tyckte om dagens date är dock lite oklart.. ;-) han fick ledsenläpp och tårarna kom så fort Eira gjorde något ljud eller försökte ta i honom.. aldrig sett honom så, var riktigt söt när läppen började skaka ;-) Förra veckan fick han tre av sina kompisar att börja gråta av hans ljud så det var inte mer än rätt att han fick igen lite .. hihi ... :-)

image296

Kommentarer
Postat av: Sanna Jansson

Hej... hoppas Ebbe hämtat sig efter dagens trauma Puss på dig gospropp :)

2007-09-12 @ 22:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback