Ta hand om dina vänner!

Nu har jag tagit ut alla grejer som ska till Erikshjälpen, men lär bli en till sväng om någon vecka då vi tagot tag i att städa i källaren..

Ska hämta Sanna och Eira sedan blir det alltså Erikshjälpen och sedan birsta, ska titta lite på lösningar till våran dator- och Ebbehörna.

Pratade med en vän som bor nere i Göteborg igår på MSN, inte tänkt på det så mycket men jag saknar henne.. måste verkligen ta mig tid att åka ner och hälsa på var ju mer än ett år sedan vi sågs sist. Är tråkigt att inte tiden räcker till allt man vill göra och även att pengarna inte gör det. När Ebb ekom har det blivit så någr akompisar "kommit" bort hoppas att få igen kontakten med dem nu när Ebbe snart inte är lika beroende av mig.

Solen värmer ute men det gör den alltid då vi planerat in Birsta dag ;-)

image289

Kommentarer
Postat av: annamia

jag var faktiskt också med på birsta :(

Postat av: Johanna

Fick han ha skorna en gång till ;-)

2007-09-06 @ 21:21:25
Postat av: Mimmpan

nä kortet är från tisdags, nu har vi lagt undan de skorna synd om honom som måste ha för små skor ;-)
och ja A-M vara också med :-)

2007-09-07 @ 10:07:38
URL: http://mimmpan.blogg.se
Postat av: Sara

Sååå snygg keps!! =) vartifrån??

2007-10-07 @ 00:27:41
Postat av: Ida-Marie

HM kommer den ifrån super tuff.. synd bara att det inte är öronlappar på den

2007-10-07 @ 12:26:52
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback