Trevlig lördag

Väldigt trevligt att träffa min vän från skoltiden idag, vi fikade och gick sedan tillsammans hem, hennes föräldrar bor nästan granne med mina föräldrar. Ebbe var på sitt allra bästa humör NOT trött, grinig och så kräktes han på Emmas byxor, vi måste nog ta och skicka ett förlåt-kort för det ;-) Ebbe hade tur och fick åka en lång bit i Emmas famn påvägen hem *lyx*

Nu ska vi se om jag och min minsta älskling ska ta och leka lite innan det är dax för mys, gröt och sovning. Blir nog en film och popcorn ikväll, måste ner på statiol och köpa en påse popcorn.

image309
Ett litet gäng med busisar :-) Titta in Eiras klänning, den fick hon av mig när hon hade kalas när hon bara var några veckor, nu så där ca 1/2 år efter sitter den perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback