hur länge orkar man??

MItt jobb tar massor av mig ... ja det har det gjort sedan jag började jobba men just nu är det saker som gör att det känns extra jobbigt :-( ja jag försöker tänka att det inte är lång tid kvar som jag ska jobba där men samtidigt kommer jag att sakna mina kollegor och alla underbara barn. Men hur länge orkar man jobb när man knappt orkar med sig själv när man kommer hem från jobbet??

Håll era tummar HÅRT för att vi imorgon kommer att skriva papper på våran lägenhet och alltså får den såld.. Vårt liv kommer bli betydligt mycket bättre om vi kan få våran lägenhet såld, slippa gå dagligen och ha ångest.. Får vi såld lägenheten imorgon blir det antagligen bio, middag och lite shopping för mig och Tomas.. Ebbe får vara med mormor och morfar ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback