1 timme och 15 minuter

Ja nu är det dax att börja jobba, efter en LÅNG ja eller kort natt känner jag mig faktiskt laddad. Har berättat för Ebbe här på morgonen att jag ska jobba och att han ska börja dagis samt att Tomas också kommer att jobba så vi kommer inte att vara med varandra på dagarna, han tittade på mig och sa hela tiden ja .. ja .. mm ..ja ;-)

Nu sitter mina prinsar och titta på barnprogram.. ja eller Ebbe tittar och Tomas sover.

Winnerbäck igår var hmm magiskt, sååå otroligt bra. Först piggade Miss Li upp med sin härliga utstrålning och glada låtar. Winnerbäck blev bättre och bättre för varje låt. Regnet kändes inte och man längtar redan efter nästa konsert :-)

ha en bra dag!!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur har det gått? Kram!

2008-08-04 @ 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback