Jobb och lite mera jobb

Helgen har varit JOBB, jobb och lite mera jobb både på beijer på marknaden och här hemma även hunnit med marknaden tillsammans med Sussie, Fredrik och Freja och trevligt besök av Pelle med familj nu på eftermiddagen.

Nu ska vi slipa balkarna och måla taket i köket innan vi kryper ner i sängen, blir en tidig morgon för hela familjen imorgon.
Ebbe går sina första heldag på dagis 7.30-16.30, kommer nog att gå toppen för Ebbe hur det går för Tomas är en annan sak ;-) Vi ska jobba heltid båda två men har hjälp av världens bästa mormor och farmor.. ja även moster som ska hämta tidigare några dagar i veckan nu fårn början för att inte dagarna ska bli för tuffa för våran prins.

blablabla nu måste här jobbas.. ha en mysig söndag kväll!!

Kommentarer
Postat av: mostern

vilken dag skulle jag komma och hämta? tis eller ons? :)

Postat av: Ida-Marie & Ebbe

onsdag vore bra :-)

2008-08-17 @ 21:43:32
Postat av: Nina

Ska jag ta honom på tisdag då? ;-)



Jag kollade bildblogen, och tänkte informera att en Ebbe-målning står högst upp på min önskelista! :-) Och även en Anna-Mia målning såklart!

2008-08-20 @ 07:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback