2 ADVENT

Våran dag har varit bra ;-) ja eller ska kanske börja med gårdagen?!

Ebbe, jag och moter (A-M) åkte in på stan och shoppade lite julklappar ja en julklapp köpte vi samt lite annat VIKTIGT som vi verkligen behövde ;-) Åt lunch på mitt favorit fik Barista, Ebbe åt TVÅ pankisar vilket jag tror är nytt rekord detta med maten är liksom inte så skoj tycke rmin underbara son.

Ebbe åkte hem till farmor och farfar, där han även sov. Jag, T och A-M drog på julmarknad uppe på norra berget. Middag hos mamma och pappa och sedan till dagens höjdpunkt: SPECTRA med Anna Stadling det var otroligt bra!!

Dagen idag har vi haft sovmorgon SKÖNT! sedan har Sanna och Eira varit på besök. Ebbe och Eira lekte bra tillsammans och hade kul som Ebbe sa efter att de hade åkte hem ;-)

Nu kommer vi just från Edelweiss där vi varit på invignings mingel, trevligt!

Ebbe har somnat och vi har myst ner oss i soffan blir film och mys nu.

Kommentarer
Postat av: Målarn

Ingenting om den fina tapetseringen....

2008-12-08 @ 12:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback