En god jul har det varit

Vi har haft det super mysigt och trevligt hela julhelgen, hunnit träffa nära och kära.

Julafton firade vi här hos oss, fyra generation var vi som firade tillsammans på både min sida och Tomas sida. Julklappar i MASSOR delades ut och jag tror faktiskt inte jag vann i år ;-) Årets julklapp till mig var trädgårdsböcker fick 4 olika.. är väl bara att sätta igång med trädgården till sommaren.

Ebbe fick många nya leksaker och var lika glad för allt han fick, han fick:
- Bamse mysdjur
- Tågbana
- Bil
- Bamse bäddset
- Köksgrejer
- Pyjamser 3 st olika
- Tröjor och byxor
- Strumpor
- Pengar
- Spark
- Handskar

och tänk vår vän fyller ju år i morgon så han lär få ännu mera saker imorgon. Vi har köpt en docka till honom, så att han också får en bebis precis som moster ska få :-)

Nu ska vi snart få besök av Tintin, Cleo, Therese och Lars, även Annika och Daniel skulle titta förbi en sväng på em för att titta på hur vårat kök blev ja lite födelsedagsfika blir det också.

Ska ladda in alla bilder fårn julen ikväll.. om datorn nere inte är för seg kommer de lite bilder här också.

Kommentarer
Postat av: Sanna & Eira

TACK för kalaset! Roligt att vara hos er. Eira somnade direkt i vagnen och sover TUNGT :) Vi ses på onsdag. Kram Sanna & Eira

2008-12-29 @ 17:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback