Längtar!

Är helt underbart att komma hem från jobbet! Det bästa med att jobba är att jag hinner längta efter mina älsklingar och kommer hem till minst en som har längtat efter mig ;-)

Har fixat lappen jag ska lämna in på step in.. fast de har bytt namn... så nu tränar jag ju helt gratis där :-) Hoppas på att jag ska hinna och orka iväg någon gång i veckan, förhoppningen är två men vi får se hur det går med det.

Sitter nu här och längtar efter att T ska komma hem för det finns vaniljbullar i köket som vi ska mumsa på när han kommer hem ;-) *hihi*

Imorgon äntligen fredag, var ett tag sedan jag fick njuta riktigt av att det är helg ;-) gissar på att det även är en lugn dag på jobbet. I helgen ska vi nog s eom vi kan fixa lite mera i huset och kanske är det snart dax att börja flytta in. Ev har vi en köpare på våran lägenhet.. men det har vi ju hört förut men håll tummen!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas, hoppas!!

2008-01-10 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback