Min första dag på jobbet

Efter min första dag på jobbet är jag inte så trött, trodde jag skulle fall raklång i soffan men jag har faktiskt lite energi kvar. Tror jag kommer att trivas, mycket nytt att sätta sig in i men om några veckor rullar det nog på bra. På onsdag ska jag ha min första inskolning, känns spännande blir ju något helt nytt för mig. Fick en "mentor" vilket är toppen när man kommer till ett nytt ställe, någon att vänd sig till med alla frågor och funderingar.

Dagens bästa - Att träffa Ebbe efter jobbet, ååå vad jag älskar min underbara prins!!! Han har idag lärt sig att klättra upp i soffan här hemma och på en stol borta i huset :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är det härligt när man kommer hem och de blir jätteglada!

2008-01-08 @ 07:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback