Sista dagen...

Idag är alltså min sista dag hemma som föräldrarledig känns både jobbigt och spännande. Konstigt att gå och ta hand om andras barn i samma ålder, fast samtidigt är det ju mitt jobb och här hemma är jag mamma, två helt olika saker.

Våra sista lediga dag tillsammans för mig och Ebbe ska vi åka till vårat hus strax, när vi kommer dit blir det en promis så Ebbe får sova ute och jag får lite frisk luft. Vid 11-12 kommer Sara, Filip och Mikaela och hälsar på oss. Hmm just ja måste fixa någon lunch också... affären!

ojoj vad fort året gått... tur det finns helger och semester ;-)

Ha en härlig dag, det ska vi ha!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du får en extra skön helg också! Och lycka till på måndag. Och hoppas att han vill ha lägenheten!

2008-01-04 @ 13:48:53
Postat av: caroline

Ville bara säga att det var kul att se dig & Ebbe igår, ni har samma verkan som malva har på mig - man blir glad! Trevlig helg & lycka till på jobbet på måndag. Hälsa från mamma så ska du se att chefen gillar dig lite extra ;) puss puss

2008-01-04 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback