Spya över hela mig *jippi*

Kom hem till en MYCKET trött pojke idag, han ville helst bara sitta i knäet och mysa. Efter vi ätit och Ebbe endast ätit lite på en ostskiva kommer allt upp (även från mellis och lunch) över hela mig MYSIGT!! ;-) Han har lite feber och har sovit nästan hela em och kvällen i min famn. Somande fast han satt upp .. det gör ont i min kropp när han är sjuk.. :-( hoppas det bara är en snabb liten magsjuka som inte smittat mig ;-)

Innan Ebbe blev hängig har han kört lite bil med sin pappa idag medan jag jobbade ;-) Här ett bildbevis:

image543

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, hoppas det går över snabbt! :( Stackars stackars!

2008-01-09 @ 21:36:12
Postat av: Matilda

Usch jobbigt med magsjuka. De blir så små och ynkliga då små stackarna::: Ge honom inte blåbärspuré och åk sedan och handla när du tror det blivit bättre, för då kan det hända att hela bilen blir blå. Tro mig jag vet ;) haha. Kram!

2008-01-10 @ 08:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback