Tomt eller fullt???

Jag är helt tom i huvudet eller kanske snarare så full av alla nya intryck att det bara går runt runt.. Ja snart är det helg och då får man vila upp sig lite. Är tuffa dagar på jobbet med de förändringar som sker just nu och alla inskolningar. Tänka positivt och vara glad så brukar det gå bra ;-)

Bara hunnit träffa Ebbe cirka 2 timmar idag så jag känner att jag längtar lite efter honom.. Imorgon börjar jag lite senare så då hinner vi mysa lite på morgonen och sedan är T borta på kvällen så då ska vi nog hälsa på hos Sanna och Eira om de är hemma.

Bäst just nu: När Ebbe får tag på en apelsin och försöker skala den *hihi*

(Blir lösenord imorgon.)

Kommentarer
Postat av: Elin

hehe ja jag får hoppas på det. Annars blir man ju ruinerad! Vart jobbar du nu då?:) Ja absolut, men har ju mina inneveckor och Hemköp så det går ju före. Men annars är det ju bara att ringa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback