Stan SJÄLV

japp jag har varit på stan själv idag SÅÅÅÅ skönt, att det var lungt på stan gjorde ju inte saken sämre. Jag köpte en tröja till mig själv, till Ebbe blev det en skinnjacka, en jeansjacka, två par shorts och strumpor. Hade ju tänkt titta efter något fint på rean till mig själv men det blir alltid Ebbe som får nytt :-)

Har även varit och tittat på ny mobil, min är ju ca 6 år kanske..? börjar funka lite dåligt och vore ju skoj med en kamera på mobilen. Får se om det bli en ny nu i veckan, ska läsa och titta runt lite... nokia eller sony.. hmm svårt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad lyxigt att gå i lugn och ro! Kul att det blev lite shoppat också. Jag köpte en ny mobil för nån vecka sen, bytte tillbaka till telia från (superdåliga) telenor. Fick med en av Nokias enklaste till billigt pris, helt ok och duger bra till mig. Min gamla hade också börjat krångla, kanske för att Axel haft den en del...

2008-07-21 @ 22:04:18
Postat av: Caroline m familj

GRATTIS på födelsedagen!! 26 pannor, de är ju HELT otroligt att du blir så gammal! ;)

Hoppas du får en underbar dag med mycket tårta!

Puss o kram

2008-07-31 @ 18:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback