Arg

ååå vad arg jag var igår, dock har det gått över nu men jag kan inte låta bli att tycka att man är en dumskalle om man kör så fort att körkortet försvinner... hmm

Blir nog inget Göteborg för oss i sommar, jag känner att jag inte vill köra själv hela vägen även fast vi gör stopp efter vägen sedan kommer det ju kosta en del pengar och nu är det ju en del pengar om polisen vill ha.. ja typ en halv semester kassa.
Semesterplanen blir istället ett besök på något zoo som ligger i närheten.. furvik kanske. Elin - jag hörde efter med min släkt på Frösön och de tyckte inte att frösözoo var så mycket att se, vad tror ni om en tur till Furuvik istället? Ska kolla runt vilka fler djurparker det finns. Någon som har något tips på en bra djurpark som inte ligger för långt borta?
Det blir lite utflykter i Hälsingland och här i Medelpad tänkte vi passa på att utforska lite. Kanske finns turen att jag och Tomas kan ta en lite tur till Stockholm utan Ebbe också...

Dåligt med bilder.. ja jag vet ska fixa det har startat den sega datorn nere nu där bilderna ska in.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trist!

2008-06-11 @ 19:03:28
Postat av: Elin

Hörde också att Frösön inte var någon favorit. Vi får fundera ut något annat alternativ istället. Magnus kusin var på Furuvik förra året och dom tyckte att det var bra. Dom hyrde en stuga och stannade en natt. Vi får forska lite :-)

Kram på dig!

2008-06-11 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback