Kharma

ja vi åkte till birsta, jag och Ebbe.. och vi kom hem med massa nya kläder :-)

Skulle köpa ett par shorts åt Ebbe, det gjorde vi plus en tröja som passar till. Sedan var vi med stora steg påväg till IKEA då vi hittar en rea :-) 50% på allt på Kharma. Jag mutade Ebbe med en flaska välling och skynda mig att prova massa kläder, fick med mig ett par shorts, ett par byxor, ett linne och en tröja *oj*  Hade även shoppat en lång skjorta på Zara tidigare på dagen :-) Efter shoppingen på kharma handlade vi även rullgardiner mission complete.

Nya kläder och ett färdigt golv i hallen, känner mig redan inte lika less.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul med shopping! Och bara en liten arbetsdag kvar, härligt! Ses på söndag, kram!

2008-06-05 @ 07:13:04
Postat av: systern

Postat av: systern

oj råkade skicka utan att skriva nåt :) jag vill också shoppa! men jag får ju åka utomlands istället så jag ska väl vara nöjd :) ses imorgon då?! puss o kram

2008-06-05 @ 22:12:13
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback