Kalas-dag

T och Ebbe har hunnit med att fira två födelsedagar, när jag var och jobbade var de till farfar (Ebbes) och firade honom sedan åkte vi hem till min farbror (Ebbes gudfar) och firade honom. Tyvärr missade vi ju tårta hos Sussie som också hade födelsedag. GRATTIS till er alla tre!! ja de hade inte födelsedag just idag alla tre men nästan ;-)

Vi fick mat och tårta hos Uffe *gott* blev till att åka hem ganska tidigt då Ebbe var påväg att balla ur totalt. Han busade MASSOR med sin bästa moster.

Är skoj att se hur hans språk utvecklas, ord han använder mycket nu är:
pappa = pappa
papma = mamma
pafa = farfar
oa = morfar
borta
slut

sedan har han börjat att så fort man säger mormor så gör han imse vimse spindel eller dansar lite :-) Sen förstår jag inte vad som har hänt med ordet mamma.. han har sagt mamma länge och nu har han helt plötsligt börjat kalla mig för papma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback