urk och fy

Ebbe slog ett sitta stilla rekord igår när vi var i kyrkan, han satt, lyssnade och tittade i 45 minuter, sista 15 sprang han runt men vi trodde han skulle sitta stilla i max 5 minuter. Var på en familjegudstjänst när de bara jag kommer ha på fritids till hösten hade avslutning. Efteråt bjöds det på både lunch och tårta *lyx* Kändes som jag kommer att trivs bra med de som jobbar där på kyrkan, blir spännande till hösten att lära känna alla barn och vuxna.

Efter kyrkan åkte vi hem och sov.. ja eller Ebbe sov medan jag och Tomas tog tag i hallonbuskarna så nu är de fina :-)

Sista babysimmet, film, pussel och pizza hos A-M. Dagen avslutade vi med att att Ebbe kräktes upp alla han ätit under dagen rakt i mitt ansikte :-( Kände mig ganska äcklig hela natten... fick liksom inte bort lukten och smaken på hela natten fyfyfy

Super förkyld är även jag, åkte hem tidigit från jobbet, struntade i att vara med på planeringen på em och vilade istället för att kunna jobba igen imorgon känner mig lite piggare nu på kvällen, hoppas på att vara pigg och frisk imorgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du mår bättre, och att Ebbe inte har magsjuka! Jag börjar få tillbaka min röst nu. Var förkyld förra veckan, med feber, och i helgen försvann rösten. Vi verkar vara sjuka samtidigt :-)

2008-05-20 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback