KLART!! JIPPI! ÄNTLIGEN!

Nu är det klart ja nästan.. små saker som man måste göra men det är sådant som knappt märks ;-)

Gick tidigare från jobbet för att träffa Lotta och Alexandra från Sundsvalls Nyheter, i bilen påväg hem sa jag till Tomas -men hur ska jag göra om det inte är fint och jag inte alls är nöjd ... jag kan inte låtsas som att det är fint då ju.
Som tur är var det inget problem ;-) vi blev väldigt nöjda och sååå skönt att ha ett kök och vardagsrum vi kan vara i och trivas i.. Just nu ser det ju ut som i en tidning men snart har vi vant oss.

Nyfikna? Kom och hälsa på om ni vill :-) annars ska det vara ett reportage om det i Sundsvalls Nyheter fredag vecka 44.

har lagt ut en bild på bildbloggen... kommer lite före och efter här när jag tagit mig fram till datorn ..

hihi sitter och njuter i våran nya soffa *pusspuss*

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu har jag varit in o smygtittat på bilderna! Vilken skillnad!! Vad FIIINT :) Kommer gärna o hälsar på någon dag o ser det live ;)

Puss puss

2008-10-22 @ 08:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback