Renovering av arbetsrum

Vi har idag startat renovering... ja eller egentligen inte renovering utan snarare inredning i vårat arbetsrum. Åkte ut till birsta efter att ha lämnat Ebbe på dagis, vi började ute på media markt därvi köpte några filmer och en kobra telefon. birsta city vart nästa stopp, där köpte vi lite nya kläder till Ebbe, ska in på stan imorgon och titta efter ett par byxor vi såg men det fanns tyvärr inte storlek.. har jag tur finns de i stan. Efter shopping på Åhlens gick vi in på IKEA och handlade alla hyllor, skivor, ben och skåp vi ska ha nere.

Träffade Carro ch Anna-Mia, passade  på att pratat lite med dem över en lunch. Carro ska snart flytta in i lägenheten jag bodde i på haga, det är en super bra lägenhet kan skana den ibland, trivdes verkligen där.

När vi kom hem städade vi i arbetsrummet och började sätta ihop skrivbord och hyllor.. ja vi hann ju inte på LÅNGA vägar klart men innan helgen är slut ska det nog vara klart ska ni se :-) Lägger ut en liten bild på hur det ser ut nu i bildbloggen ;-)

Nu BOLIBOMPA!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Heej & tack för en mysig lunch idag (& gott var det!!) :) Blev lite ont om tid + att jag blev rätt trött så jag får komma förbi o kika hur ni har det när jag kommer hem igen istället! Håller tummarna att fullmakten kommit så vi kan skriva kontrakt då också, spännande :) Hoppas den fortsatta renoveringen rullar på nu! Jag ska hälsa "hitta Nemo" & de övriga i röda havet ;) Puss o Kram

2008-10-30 @ 20:23:25
Postat av: Johanna

Vad fina ni är i tidningen! :-)

Trevlig helg i snöyran!

2008-10-31 @ 10:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback