Underbara EBBE!

Jag och Ebbe har haft en mys kväll tillsammans, vi började em med att sova uppe i soffan båda två ;-) Ebbe sov först en timme nere i sin säng så efter en timme vaknade han till och kom upp gråtande då satt vi oss i soffan och somnade båda två *mys* . Efter lite sömn som var mycket skönt då min förkyldning blir värre och värre :-( åkte vi på hemköp och shoppade lite bla potatiskrokar som vi åt till middag.

Vi satt tillsammans vid bordet hela middagen.. alltså jag hann också äta klart innan Ebbe drog. Vi skålade och hade en mysig middag. Efter middagen blev det popcorn och bolibompa, Ebbe satt brevid mig och sjöng med till Amigo ;-) Ebbe frågade var pappa var och jag sa på fest, då sa han ebbe ebbe (vill också på fest) när jag sa att mamma och ebbe kan ha fest började han skratta och sa hurra hihi min prins.

Man märker allt oftare nu att han är en stor kille som förstår det man säger och framförallt LYSSNAR på det vi säger. åååååå vad jag ÄLSKAR min mini PUSS

ska nog ta och krypa ner i min säng nu och titta på någon film, borde även sova tidigt för att bli av med förkyldningen innan jag ska upp och jobba på måndag... skönt skönt är att jag har kortvecka ledig torsdag och fredag JIPPI

Puss puss NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: a-m

vad mysigt ni verkar ha haft :). Längtar till den andra mini kommer så ebbe kan uppfostra h-n! hihi ses sen då ska vi vräka i oss sushi. puss&kram

Postat av: Johanna

Vad mysigt det låter!

2008-10-27 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback