Vill sova! trött...

hur många rubriker med ordet TRÖTT har jag?? hmm men jag är sååå trött känns som jag skulle behöva en helg med bara sömn och kärlek med bara min Tomas för nu känns det som det börjar bli lite mycket med renoveringar, jobb och dåligt med sömn på nätterna.

Lena och Orup till helgen vore inte helt fel.... Jag skulle även kunna ta ut min födelsedagspresent.. hmm måste nog lägga fram detta för Tomas.

Idag har vi varit en snabbis på IKEA där vi shoppade plast till lådorna i köket, fika hos Helena och Isak. Isak, Axel och Ebbe lekte i Isaks rum och drog fram typ ALLT ;-) Vi har även hunnit med att packa upp nästa allt i köket och middag spisade vi hos mamma och pappa.

Nu ska jag fixa klart i köket och sedna krypa ner i sängen och titta på ARN

Puss och natti

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Mimmipropp! Gulligt att du ringde igår o kollade läget :) Jag känner mig just nu som ett barn på julafton..har inte gjort annat än läste inredningstidningar hela kvällen igår o på morgonen idag :) Spännande! Puss o kram

2008-10-15 @ 09:29:41
Postat av: a-m

ja det kan vi göra :). Perfekt då kommer vi och äter brakmiddag hos er i ert nya kök till helgen! Spännande att se hur det kommer se ut nu när ALLT blir klart! p&k kanske ses ikväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback