Drakar

Dagen började nere i stugan, är underbart att få vakna där nere och ha både Ebbe, Tomas, mamma, pappa och skorpan till sällskap vid frukost. Mamma och pappa gjorde fika för att gå ut i svamp skogen.. ville också... super fint väder och massor med svamp som väntade. men men vi tog bilen och åkte hem för jag skulle jobba.

Sol, drakar, hamburgare, soppa, kaffe, bullar och massor med folk! ja så var min arbetsdag ;-) Vi hjälpte till att bära ut, ställa iordning, mingla, delta i gudstjänsten där jag hade som uppgift att läsa en sensommarbön var lite nervöst då jag har lite dålig röst nu efter förkyldningen men det gick bra, efter alla drakar flygit klart  var det vårat jobb att städa undan sedan fick vi gå hem.

Taco till middag, har plockat lite kläder och annat som ligger på fel plats men nu sitter jag i soffan och tror jag blir kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback