hostan fortsätter..

Varit på ett litet möte på jobbet fast jag kanske borde legat hemma men jag ville inte skjuta upp det då det är svårt att hitta tider som passar. Efter mötet hämtade jag Ebbe som ni ligger här och sover sött, när man ligger när och känne rhans underbara lukt blir man varm i hela kroppen ååå vilken tur jag har som har en sådan underbar son!

Vi tittade på gnottarna imorse så nu har jag deras sång på huvudet :-( kan säga att Teletubbis är MYCKET bättre än gnottarna fast inget av dem är sevärda ;-)

Ska lägga mig och läsa nya Elle interiör nu *mys*

Kommentarer
Postat av: Carrobarro

Mimmi är ett väldigt fint namn ;)

Ja, jag är hemma nu igen. Kom hem i torsdags em från Umeå efter några riktigt jobbiga dagar..skönt att det är gjort nu!

Igår var mamma, jag & Malva förbi eran stuga vid gudmunsbyn och tittade efter svamp. Vi hittade några RIKTIGA kantareller och desto fler trattisar :) Malva passade även på att bada lite!

Hoppas ni får en härlig söndag i det fina vädret! puss puss

2008-09-07 @ 10:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback