Moster A-M shoppar

efter att ha sett på http://dolk.blogg.se igår tittade jag in på lindex hemsida och ååå vad mycket fint de fått in, klockan var 17.00 och eftersom jag visste att Anna-Mia slutade 17 skynda jag mig att ringa henne och la en beställning på lite nya kläder till Ebbe. Jag tycker jag har handlat massor med kläder till Ebbe men nu har han helt plötsligt inga byxor i rätt storlek.
Hade tyvärr inte råd att köpa allt jag ville men det blev tre plagg:



Anna-Mia kommer förbi snart med klädern aoch en dvd-box jag ska låna så jag har något att göra när jag inte orkar annat än ligga i soffan eller sängen. såååå trist att vara sjuk... 

I morse när Ebbe skulle klä sig för att gå till dagis sprang han och gömde sig och sa hemma, hemma . hemma mamma Är ju otorligt att han lyssnat och vet att jag är hemma och är sjuk, tyvärr orkar jag inte med att ha honom hemma hela dagen när jag knappt orkar med mig själv. Efter ett tag kom han på att han skulle på dagis för Alfred är ju där :-) Gick bra att lämna, är skönt att se att han verkligen trivs med både fröknar och barn :-)




Kommentarer
Postat av: Helena

Lindex har verkligen mycket fint!

Skönt att det funkar fint på dagis. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback