Tacksam

Jag är TRÖTT! Känner mig helt slut, mycket på jobbet, mycket här hemma och lite sömn... Är tur jag har underbara arbetskamrater och en underbar familj.

Idag var Ebbe på dagis från 6.40 - 17 LÅNG dag :-( är trist att bara hinna vara med honom den tiden han är som tröttast och nästan inte orkar göra något själv.. Han blev på lite bättre humör när vi fick besök av Eira och Sanna, även jag kände att jag blev piggare av att få träffa mina favvo tjejer :-) Ebbe blev super glad när Tomas sa att nu kommer Eira och Sanna, han ropade eja eja, anna anna  Sedan ville han gärna ha allt Eira tog i och sa min min, Ebbe Våran prins har blivit väldigt noga med vad som är hans. Absolut förbud är det för både mig och Tomas att ligga på hans kudde, då blir han arg och tar genast och myser med den själv.

Imorgon hämtar A-M och pappa Ebbe från dagis, är tur vi har dem nära när det inte funkar att hämta i tid. Nästa torsdag är Tomas bortrest och jag stänger på jobbet alltså samma tid som förskolan stänger :-/ men jag frågade och hon som stängde kunde vara kvar i 15 minuter extra för våran skull TUSEN TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback