LÅÅÅÅNG DAG

Satt min fot på jobbet strax efter 7 och gick ut nu ca 13 timmar senare .. LÅNG och intensiv dag och det är bara början.
Vi har byggt upp scener över hela nedervåningen i kyrkan, påskpysslat, haft genrep på påskvandringen och avslutade dagen med en genomgång av morgondagen då vi får en massa härliga förskolebarn på besök i kyrkan.

TRÖTT som bara den. Vid 12 tiden trodde jag att jag skulle somna, när klockan var 16 var jag väldigt lätt road :-) nu är jag trött men har lite jag måste fixa med innan jag får sova.. bla måste jag öva in replikern ainför onsdag då jag ska vara Maria vid Jesus grav.

Jag har ett väldigt underbart jobb med varierande och roliga arbetsuppgifter.. och fast jag kanske klagar lite så är det en underbar känsla i kroppen efter varje avklarat moment.

nä nu måste jag göra klart allt jag ska göra så jag får sova Natti natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk vad skönt när du får lite påskledighet sen! Ska ni åka nånstans?

Postat av: Mimmpan

Vi åker till fjällen på torsdag,, ska bli underbart!

2009-04-07 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback