Tur

Är tur man har goda grannar! Ebbe har haft turen att få vara med Alfred och Magnus hela em.. jag hade tur att få i mig lite mat där även när jag hämtade Ebbe.  Måste nog ta vägen förbi där flera dagar påväg hem från jobbet ;-)

T är på resa med fotbollen så jag och Ebbe har det lugnt och skönt ... ja eller vi saknar våran T ganska mycket...

Ebbe igår kväll:

- Mamma, pappa kommer nu
- Nä pappa är på fotbollsresa och kommer hem på söndag
- Pappa kommer nu.... pappa kommer snart .... pappa kommer nu

Efter MÅNGA pappa kommer nu:

-Pappa borta fotboll, Ebbe sova pappas säng, mamma

Sen drog han iväg och flyttade kudde, täcke och Bamse till Ts säng.. var ju tur för mig att jag fick trängas lite i sängen ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni får en riktig myshelg! Kram

Postat av: Caroline

Heej mimmipropp!

Jaså, Tomas är på träningsläger?! Hårdsatsning hör jag, vad spelar han i för liga..hehe ;)

Anna-Mia o co har dragit till fjällen, härligt! Var & tittade på en lägenhet i Granlo idag och svängde förbi Sleipnervägen på väg hem men då hade de hunnit åka..Hade tänkt snosa lite på Maxen!

Sköt om er! pusselipuss

2009-04-23 @ 22:56:21
Postat av: AnnaMia

kom och hälsa på oss någon dag! Max frågar efter sin moster varje dag hela tiden!! han är sååå ledsen för han inte fått träffat moster på jättelänge! :,,,,,,(

2009-05-03 @ 21:15:56
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback