Mitt 2009

Året började med en nyårsfest hemma i vår hus med goda vänner och god mat.

Jag jobbade min första vår i Gralo kyrka med underbara Jenny och fick sedan under hösten 2009 även underbara Karin som en av mina närmaste arbetskamrater. Har varje dag under detta år kunnat kliva upp ur sängen och tänka vilken tur jag har som fått ett sådant roligt jobb med underbara människor!

Den 4 Februari blev jag stolt moster till världens bästa MAX!

Vi firade påsken med släkten i Enafors, en av mina två favorit platser här på jorden.

Våren innehåll många VAB dagar och på det sjukdagar.. men hösten har för mig och Ebbe varit utan VAB och sjuk dagar... och som min arbetsledare säger är det rätt åt oss ;-)

I början av sommaren fick Ebbe ett myggbet på ögat och såg inget med det ögat på flera dagar.. i slutet av sommaren ramlade han in i ett skåp på birsta och fick sitta på akuten flera timmar.. Ögat mår bra igen men i pannan har han sitt "harry potter" ärr efter olyckan på birsta.

Jag och Tomas var till Stockholm och bodde i lyxrum och såg Bruce. Lyx en hel helg bara jag och Tomas.

Sommaren innehåll en LÅNG ledighet på 7 veckor UNDERBART! Vi hann vara en regnig vecka i Lönnis, en vecka i ett myggigt Enafors, vi hälsade på djuren i Järvsö och på Furuvik. Jobbade många dagar..veckor med att spöna om en gavel på huset. Bodde på kollo. Njöt en eller var det två veckor av helt underbart varmt sommar väder och resten av veckorna att få vara lediga tillsammans ;-)

Hösten har varit TUFF. Men vi har haft varandra och alla fina vänner omkring oss. Hoppet och modet har åkt bergochdalbana men vi kommer alltid fram till att vi har varandra och tillsammans är vi starka och fixar ALLT!!

Året har nu avslutats med en mysig jul, ett roligt 3 Års kalas och jag hoppas.. en trevlig nyårs middag med goda grannar! Vi slutar som vi började året, men hoppas på att 2010 ska bli ett bättre år då det gäller VAB, sjukdagar och sjukskrivningar.

GOTT NYTT ÅR!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin sammanfattning! Gott nytt år! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback