Längtar

när jag har slutat jobbet denna vecka har jag längtat MASSOR efter Ebbe.. längtar ju alltid efter honom men denna vecka har jag skyndat mig hem och inte fått nog av att snusa på min prins. Ska bli härligt med helg ska ägna helgen åt att mysa massor med mina båda killar.

Imorgon ska jag och Jenny äta en lunch på stan, fira att vi fått lön denna månad också ;-) Denna månad har det varit LÅNGT till lön tur den kommer nu äntligen ;-)

NU ska jag  ta och lägga mig i sängen och titta på någon film eller kanske läsa.

Hör Ebbe där nere, han är inte ledsen men är ute från sitt rum för tredje gången, ja har ni läst God natt Alfons Åberg? mmm känner igen en liten Ebbe i den boken... hmm vi måste nog sluta läsa den på kvällen ;-) men han är fortfarande otroligt duktig som smnar sjävl utan några större problem.

Anna-Mia ska du jobba hela helgen? vi kanske måste träffas.. Ebbe frågar efter dig/er varje dag.. MOTER!!! DOBBE!!

Kommentarer
Postat av: annamia

jag jobbar på lördag sen ska vi till Lena då på kvällen och äta middag å så. Men på söndag har jag inget planerat :) då kan vi göra nånting! Efter lördag är jag däremot ledig ett tag framöver ;). Puss o kram

Postat av: annamia igen

eller ledig och ledig.. men ledig från arbete där man får betalt iallafall ;)

2009-01-22 @ 20:47:14
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: okej jag igen

eller vad ska ni göra imorgon kväll? tror inte vi har några planer då heller...

2009-01-22 @ 20:51:35
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

Vet inte vad vi gör ikväll men vi kan ju höras i em.. jag jobbar till 17.30

2009-01-23 @ 07:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback