Rådjur

Ebbe och Tomas borsatde tänderna på Ebbe igår kväll, jag gick ner och skulle fixa en present till Freja då känner jag att någon tittar på mig.. tittar ut och ser tre rådjur! Häftigt att ha rådjur i trädgården, trodde aldrig de skulla komma in så här mitt i bostadsområdet... men de vill väl ha våra goda äpplen som ligger under snön ;-)

När vi var ute nu på förmiddagen har vi gått och letat efter spår av rådjuren och tittade där de stod och åt... tyvärr har det ju snöat så pass mycket att spåren inte var kvar :-( men vi har (dåliga) bildbevis.

Vi har nu sett både rådjur och igelkott på varan tomt :-)

NU: LUNCH

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad mysigt!! :)

2009-01-25 @ 11:48:33
Postat av: a-m

hihi synd att ebbe inte fick se dom. Är ni hemma idag eller? :)

Postat av: Mimmpan

Ebbe såg dem :-) han har pratat idag om rådjuren som äter äpplen hos oss och bor i skogen ;-)

2009-01-25 @ 20:56:46
Postat av: Anonym

hihi :) kompisar! Jag har sett ett rådjur utanför oss här vid kullarna också. Och häromdagen såg jag spår :)

2009-01-25 @ 21:21:51
Postat av: Anonym

Ja, jag tycker att du borde se den!

2009-01-26 @ 19:12:43
Postat av: Johanna

Det var jag, om filmen...

2009-01-26 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback