Sista dagen på den långa ledigheten

Min sista lediga dag!!! :-( :-) Ja de känns både tråkigt och roligt.. tråkigt att inte så vara med Ebbe och Tomas hela dagarna men skoj att få komma tillbaka till jobbet och träffa alla kollegor och barn. Ja jag njuter av sista dagen nu och längtar efter ljusa vår eftermiddagar.

Idag har vi tittat (jag sovit i soffan) på bolibompa i 1 1/2 H på morgonen... var helt färdig då Ebbe ville kliva upp 7 !!! Efter frukost och lite lek tog vi bilen ut till birsta och köpte plastlådor att lägga alla julsaker i, bra med plastlådor istället för alla pappkartonger som man inte ser vad de innehåller. Ebbe köpte även en present till sin kusin ;-) Jag skulle LÄTT kunna köpa hur mycket små bebiskläder som helst men får väl vänta tills vi vet om det är en liten flicka eller pojke.

Nu ska jag väcka prinsen och sedan ska vi klä på oss och gå ut en stund.

Kommentarer
Postat av: a-m

hihi skoja du. Jag skulle kunna köpa upp alla miniklädesaffärer i hela stan! och birsta :) om en månad vet vi kanske vad det är för filur.

Postat av: Alina

Bra blogg! Like it:)

2009-01-07 @ 15:44:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det e för sorgligt, asså (alltså att lovet/ledigheten tar slut)...=/



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-07 @ 15:46:50
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback