Ränkar ner..

jag är såååå semster sugen nu ;-) ska blir helt underbart med 6 veckor semster efter detta underbara arbets år. Trodde nog aldrig att jag skulle kunna trivas så bra som jag gjort/gör och hejsvej vad fort året gått MEN nu behöver jag ladda på med energi för att orka ta tag i nästa läsår.

Planer för våran sommar:

- Mysa
- Enafors
- Lönnis
- Fixa lite här hemma med huset
- Träffa vänner
- Hälsa på Karin
- Njuta
- Furuvik

Ja mest ska jag njuta av livet och passa på att träffa och ha trevligt med många vänner man knappt hinner se under resten av året.

MIDSOMMAR -
Vi har haft en ganska lugn och mysig midsommar i Lönnånger med familjen, släkt och vänner till mamma och pappa. Lite dans, snaps, kransar och mycket mat :-) Tyvärr stannade ju våran kamera hemma :-( hmm så jag hoppa sfå några bilder av syster när hon kommer hem så ni kan få se vilken snygg midsommarkille Ebbe var.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bra att du snart ska ha semester, då räknar jag med bärhjälp vid min flytt..hihi ;)

Ni såg ut att ha mycket roligt inplanerat i sommar, bl.a. Furuvik, dit ska jag med grannbarnen idag! Jag ser fram emot det lika mycket som dom, ska bli jätte kul! :) Var väldigt länge sen sist!



Hoppas du får en härlig dag!



Kraam

2009-06-25 @ 07:12:35
Postat av: Johanna

Är det sista arbetsdagen idag? Hoppas ni får en skön början av semestern och att vädret fortsätter så här. Sedan måste vi ses nåt!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback