Penicillin

Efter att suttit på husmöte på jobbet en stund kände jag mig allt svagare och började bli skakig.. efter mötet var jag nära att åka i golvet blev helt yr :-( Fick en tid på vårdcentralen och eftersom klena jag inte vågade köra bil med rädsla att svimma kom Tomas och körde mig. Efter ett besök inne hos läkaren i MAX 1 minut fick jag utskrivet penicillin och kortisonspray för att bli av med bihåleinflammation. SÅ nu är jag snart pigg och frisk och tänker iNTE bli sjuk mera i år!!!!!!

När jag kom hem somnade jag, sov mellan 15.30-19.00 men känne rmig helt slut fortfarande.. hoppas på att kunna jobba imorgon men vi får väl se.. som tur är har jag lite sovmorgon.

Just nu i Ebbes säng ser det ut så här:


:-) Ebbe lånade detta av sin mormor i lördags och är helt kär i det nu ;-)

Just ja.. tittade min deklaration och såg att jag får tillbaka en del pengar SKÖNT :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch då! Men med penicillin brukar det ju vända rätt fort. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback