sluta sluta mamma

Ebbe har haft svårt att somna på kvällarna de senaste veckorna SÅ vi beslutade att han bara ska sova måndag och onsdag + de fredagar jag börjar tidigt SÅ vad händer??? Jo i tisdags somnade han genast bara jag la honom i sängen TRÖTTIS, idag hade man ju hoppats att han skulle vara lika tött... NEJ NEJ han går upp ca 50 gånger fårn sängen. Från början smyger han upp springer in till våran säng och lägger sig där och ropar, när jag kommer in skrattar han och säger sluta sluta mamma. Efter ett litet tag kommer han upp och varje gång har han ont på olika ställen och behöver plåster.. åka till doktorn osv... ja han jobbar på bra för att göra mig galen :-)

Nu sover min prins och är så fin där han ligger på kudden.

Jag äter nötter som jag köpt på IKEA .. nja inte så bra tyvärr.. men såklart äter jag iaf ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Axel ligger fortfarande i spjälsängen, och det är skönt! Vi drar oss lite för att byta. Nu vet man ju att han ligger kvar. Och han har aldrig försökt ta sig ur. Dessutom somnar han så bra, så det känns lite synd att förändra, då vet man ju inte vad som händer.

Postat av: Caroline

Hej mimmi!!

Hoppas du får en helt underbar mors dag på söndag ;)

Njut av vädret i helgen!!

Kanske syns på kungsvägen om ni ska agera flytthjälp åt Nina? :)



Puss o kram

2009-05-29 @ 12:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback