jobbar

Har man inte massor att göra på sitt jobb under veckorna och även hemma kan man ju passa på att ta på sig lite extra jobb! Pengar behövs nu inför jul så det är ju bara att jobba på :-)  Jag jobbar idag med att invetera på min pappas jobb, är ju ganska tråkigt att inventera men det är något vi brukar hjälpa till med varje år och det går ju ganska bra när man vet att det bara är en dag :-) Samt att vi fick god lunch från Tandoori, bara lunch är ju nästan värt några timmars räknande ;-)

Just nu springer Anna-Mia, Anna och pappa runt omkring i butiken och räknar grejar.. jag bloggar ;-) och framförallt skriver in alla siffror i datorn och nu är det bara ca 100 artiklar kvar att räkna så snart blir det hem och göra advents fint. Imorgon blir det adventsbakning med Sanna, Eira, A-M, Max och Ebbe *mys*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig första advent! Kram

Postat av: AnnaMaria

nu har jag också gjort lite julfint. + städat hela lägenheten för att jag skulle ta kort i alla rum! ses imorgon :) Ska nu äta tandoorirester.

2009-11-28 @ 20:01:12
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback