Jul...

Jag har jul-längtan! Är första gången sedan min mormor dog som jag riktigt längtar efter julen och allt som hör julen till. Eftersom jag längtar så mycket har jag idag hängt upp min fina julstjärna ;-) Japp jag är helt klart först i området hihi men nu är det mysigt och lite lite juligt.

Vi ska fira julafton här hemma hos oss med hela våra familjer (hoppas jag) vet iaf att A-M, Robin och Max kommer.. ja mamma och pappa har inget val :-) Men kanske vi blir 17 personer!! Vore ju helt underbart att få fira jul med alla som betyder massor för oss!

Ebbe har även bakat pepparkakor idag som vi smakade till lite glögg *gott*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter mysigt! Vi satte ut belysning i trädgården i helgen. Stjärnorna kommer nog upp nästa helg. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback