slask blir till brask

Anders dagen är det idag det betyder att det kommer vara snö till jul, om Anders slaskar ska julen braska.. bra va?!

och såklart GRATTIS min älskling som har namnsdag, han hade tur och fick en present av sin underbara sambo och son. VÄLplanerat av mig!!! ja eller en lyckoträff kanske att jag hade köpt en halsduk till honom igår som jag funderade om han skulle få i julklapp ;-)

Sovit pyton dåligt i natt, vaknade strax förre 4 av världens ångestattack :-( blir galen av dessa panikångestattacker VILL INTE!! När jag äntligen kunde somna om efter att T legat och smekt min rygg var det ca en timme kvar tills det var dax att åka till jobbet.

Imorgon ska jag med Tomas till sjukhuset, han ska då träffa läkaren och få svar på proverna han tog idag, håll er tumme hårt för att provsvaren är bättre nu är förra veckan!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller tummarna att provsvaren är bättre och att du får sova inatt! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback